DIZELSKI VILIČAR FD20N3

Dizelski viličar FD20N3 iz serije GRENDIA ES blagovne znamke Mitsubishi

 

GRENDIA ES postavlja najvišje standarde za viličarje s protiutežjo in motorjem z notranjim izgorevanjem. Vsebuje dizelski motor, ki je v celoti skladen s predpisi Euro Stage V o emisijah. Dizelski viličar FD20N3 vsebuje paket naprednih funkcij, vgrajenih kot standard.

Odlično se izkaže pri delu na prostem, ker je odporen na vse vremenske pogoje, umazanijo ali prah. Odlično se obnese tudi na neravnih površinah. Vsebuje trpežne komponente in obliko, kar omogoča enostavno vzdrževanje in predstavlja odlično poslovno priložnost.

Njegove odlike so hitrost, stabilnost in moč. Za še večje udobje, nadzor in natančnost so viličarjem dodane številne ergonomske funkcije.

GRENDIA pomeni “zeleni diamant“. Zelena zaradi nizke porabe goriva, ki varuje okolje in majhne obrabe pnevmatik. Ponujajo vam kombinacijo visokega izkoristka, nizkih emisij in nizke ravni hrupa. Diamant predstavlja trdnost, zanesljivost, visoko kakovost in pametno naložbo. Rezultati so zanesljivi viličarji, ki brez ozira na uporabo in pogoje dela, dosegajo najboljše rezultate, zaradi česar so viličarji iz družine GRENDIA najbolj priljubljeni Mitsubishijevi viličarji.

Podatki

Pogon diesel
Motor / kW / cm3 D04EG / 36,0kW / 3331cm3
Nosilnost 2000 kg
Kolesa SE (polne gume)
Teža viličarja 3460 kg
Hitrost vožnje 17,5 km/h
Vrsta pogona hidrodinamični
Maksimalna dvižna višina 7.000 mm
Teleskop duplex / duplex s prostim dvigom / triplex s prostim dvigom
Dolžina s standardnimi vilicami 3555 mm

Za prenos tehničnega lista in kataloga
kliknite na ikoni

  • Okvir in trup
      • Čvrsta konstrukcija je skrbno preizkušena. Zgotavlja visoko stabilnost, trdnost in zaščito
      • Zaščitna konstrukcija celotnega trupa ščiti prostor za motor pred vdorom umazanije, prahu, vode … kar pomeni dolgo življenjsko dobo motorja
      • Kompaktna oblika omogoča uporabo viličarja v manjših prehodih
  • Sestava teleskopa in vilic
      • Pregleden teleskop omogoča pogled na težke vilice vse do njihovih konic in tovor na njih
      • Novi ležaji z močno nosilnostjo imajo šest ležajev, ki omogočajo hitrejše manipuliranje tovora
  • Pogon
      • Napredna dizelska tehnologija zmanjšuje porabo goriva in zagotavlja popolno in čisto izgorevanje, kot tudi nizko raven hrupa
      • Tristezni katalizatorji – se uporabljajo kot standard – občutno zmanjšujejo emisije izpušnih plinov na najnižjo možno raven v industriji (samo modeli LPG).
      • Napreden nadzor hitrosti – standard – omejuje hitrost, medtem ko še vedno ohranja polno moč na klančini
      • Nadzor upravljanja motorja omogoča istočasne, večmotorne in elektronske funkcije, ki vodijo do vodilne porabe goriva v industriji in najnižjih emisij
  • Krmilni sistem
      • Popolnoma hidrostatično krmiljenje je odzivno, natančno in enostavno za operaterja. Zahteva minimalno vzdrževanje
      • Robustna zadnja prema s kovinsko prevleko, (namesto krhkih gumijastih prevlek), je izredno vzdržljiva
  • Zavore
      • Popolnoma hidrostatične bobnaste zavore omogočajo odličen nadzor z malo truda in so enostavne za vzdrževanje
  • Hidravlika
      • Močan hidravlični sistem omogoča visoke zmogljivosti za udobno ravnanje s težjimi tovori
  • Električni in nadzorni sistem
      • Integriran sistem prisotnosti (IPS) preprečuje vse premike viličarja in njegovega teleskopa, če upravljavec ne sedi na viličarju.  Zagotavlja opozorilno lučko za varnostni pas in alarm za parkirne zavore
      • Zagon s PIN kodo je vključen standardno, z nastavitvami, ki so specifične za voznika, kar preprečuje nepooblaščeno in neprimerno rabo
      • Vgrajen sistem za diagnostiko ter podrobna diagnoza napak prek računalniške povezave opozarjata operaterje in serviserje na izzive, pospešita servisiranje in pomagata preprečiti poškodbe
      • Standardno vgrajene LED luči za varnost v smislu »glej-in-bodi-viden«
  • Kabina in nadzorne komponente upravljalca
      • Vsestranska vidljivost skupaj z ergonomsko obliko in smotrno razporeditvijo vseh kontrolnih komponent povečuje udobje, natančnost in produktivnost ter zmanjšuje utrujenost
      • Popolnoma prilagodljiv in vzmeten sedež z bočnim naslonom in varnostnim pasom skrbi za varnost in udobje voznika tudi v daljši izmeni
      • Pedala na avtomatski način z optimalnim kotom so enostavna za uporabo in omogočajo dober nadzor brez obremenitev nog
      • Nastavljiv volanski drog s spominsko funkcijo pomaga zagotoviti optimalen položaj za vožnjo
      • Hidravlični vzvodi, nameščeni na pokrovu, zagotavljajo nadzor nad operacijami teleskopa, ki je lahko dosegljiv in enostaven za uporabo
      • Nizka raven hrupa za upravljavca, samo 78 dBA, in nizke vibracije pogonskih delov povečujejo udobje in zmanjšujejo utrujenost
      • Jasna in informativna nadzorna plošča za merjenje vključuje bistvene opozorilne luči ter
        LCD zaslon z merilnikom hitrosti, uro in dvojnim števcem
  • Druge lastnosti
      • Funkcije za hiter dostop omogočajo hiter in enostaven dostop do vseh območij za preglede in vzdrževanje
      • Dolg servisni interval in izbira visoko kakovostnih komponent, skupaj z obliko, ki potrebuje malo vzdrževanja, zmanjšujejo zastoje in (tako) stroške za lastnika
      • Zaprti pokrovi koles, skupaj z zaščito trupa, bistveno zmanjšujejo izpust prahu med operacijami, kar pomeni čistejše delovanje
  • Opcije
      • Hidravlične kontrole na dotik
      • Ročaj/gumb za hupo za vzvratno vožnjo
      • Kazalnik teže tovora
      • Nadzor hitrosti
  • Integriran sistem prisotnosti 2 (IntegratedPresenceSystem - IPS2) zagotavlja:
      • Hidravlični in potovalni sistem zaklepanja, ki preprečuje vsakršno gibanje viličarja in njegovega teleskopa, v primeru, da voznik ne sedi na viličarju
      • Opozorilna lučka za varnostni pas
      • Alarm za parkirne zavore
Polja označena z * so obvezna!

Vas zanima nakup, najem ali servisiranje viličarja?

Pošljite nam povpraševanje

Zastopamo blagovne znamke

© 2017 - 2024 Seevil d.o.o., vse pravice pridržane. | Piškotki